29.6.13

Groszki :)


Pierwszy dzień wakacji...nawet nie wiecie jak ich Wam zazdroszczę :( 2 lub 3 miesiące lenistwa, wypadów ze znajomymi... mój lipcowy grafik mnie dobił ;/ i prawdopodobnie nie dostanę 2-tygodniowego urlopu... zapowiada się świetnie.
Ale marudzenie mi w niczym nie pomoże. Pogoda bardzo się zmieniła, trzeba się cieplej ubierać dlatego nie rozstaję się z kataną lub skórzaną kurtką.
Sukienkę, którą mam na sobie znalazłam wczoraj w Tesco (F&F). Zawsze podobały mi się groszki, więc nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Kiedy zobaczyłam cenę (27 zł z 89) to już wiedziałam, że będzie moja :)






kurtka DIY, sukienka (F&F) 27 zł, balerinki (Amadeo) 32 zł, opaska pożyczona od siostry

8 komentarzy:

  1. Rozumiem bo ja też zaczęłam właśnie pracę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, to nieciekawie. Mam jednak nadzieję, że jakoś uda Ci się otrzymać ten urlop.
    Ładna sukienka i niezła przecena :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do twarzy Ci..w groszkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i przepiękna sukienka :)
    Zapraszam do mnie ♡ Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.