7.6.13

Biała mgiełka Atmosphere :)


W końcu poprawiła się pogoda :) Mam nadzieję, że na długo. Od 2 tygodni non stop pada, zero słońca, okolica zalana,  woda w piwnicy ;/ Gdzie to lato? W tym roku jeszcze ani razu nie miałam na sobie szortów! :) No ale....

... co do mojego zestawu- mam na sobie białą bluzkę z Atmosphere (Primark 9 €), szare tregginsy (Lidl, ok 30 zł), brązowa torebka (Mini Maxi 30 zł), balerinki (nn 32 zł), łańcuszek (House 10 zł), bransoletka (Szachownica 5 zł).  No i bandaż- po raz ostatni ! :) 







11 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw!
    Pozdrawiam:
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie lubię pozować do zdjęć :) a tym bardziej uśmiechać się do zdjęć :D

      Usuń
  3. Pierwsze co wpadło mi w oczy to wisiorek który jest cudowny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od jakiegoś czasu pokochałam mgiełki. Są idealne na lato ♡ świetnie wyglądasz.

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę bardzo fajna ta mgiełka. ;) pasuje Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chyba jeszcze nie miałam w ty roku na sobie szortów. Pogoda jak na razie się utrzymuje, także może niedługo przyjdą upały? Chociaż za nimi jakoś szczególnie nie przepadam.
    Ładna mgiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna koszula ! :) uśmiechnij się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.