25.5.13

tym razem niebieska :)


Znowu baskinka. Bardzo je polubiłam. Szukałam idealnej już w tamtym roku, ale niestety bez skutku. Tą niebieską pokazywałam Wam już w nowościach kupionych w Niemczech w tym poście. Uwielbiam ich krój :)
Na zdjęciach jeszcze widzicie bandaż. Wczoraj miałam ostatnią wizytę u lekarza, z ręką już wszystko ok, nie muszę już robić opatrunków...no i w poniedziałek wracam do pracy :) Dłoń nie wygląda jeszcze oczywiście tak jak przed, ale mam nadzieję, że jeszcze trochę i całkowicie się zagoi... uważajcie na wrzątek i wosk kosmetyczny jeśli nie chcecie skończyć tak jak ja.


Nie zwracajcie uwagi na moją minę :) Nie wiem co chciałam zrobić :)




15 komentarzy:

  1. Super. Masz świetną figurę do tej baskinki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. baskinka jest bardzo ładna. ;) cieszę się, że ręka wraca do zdrowia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale na cudowny kolor ta baskinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawa za świetny zestaw! Wygląda to genialnie i bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    P. S. Jeśli masz ochotę to zapraszam cię do wzięcia udziału w rozdaniu na naszym blogu: http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html .
    Do wygrania okulary przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super bluzka, masz do niej idealną figurę :) a rączka niech zdrowieje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co wosku kosmetycznego nie używam, także nie muszę się bać ;)
    Świetna baskinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie używałam :) i coś czuję , że to był pierwszy i ostatni raz :)

      Usuń
  8. do mojego typu figury baskinka sie nie nadaje :( na Tobie lezy swietnie i ten kolor! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post :)
    http://merveileuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz w baskinkach :) a ta ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna bluzka *.*
    Zazdroszcze figury ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam prawie identyczną:)))
    uwielbiam ją!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it :) How about we follow each other on Bloglovin and Facebook? :)
    Kisses from Zurich,
    K.

    http://beneaththecoat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.