6.5.13

Majówka- Hanover


W ostatnim poście pisałam Wam, że ze względu na moją rękę plany na majówkę legły w gruzach. Całe szczęście stan ręki na dzień przed wyjazdem do Hanoveru poprawił się na tyle, że dostałam zgodę mojego lekarza na wyjazd i tak 1 maja wyruszyliśmy do Niemiec :)

Ręka w końcu przestała boleć, wszystkie rany zaczęły się goić i stałam się bardziej samodzielna więc nie przeszkadzało mi to w spędzeniu kilku cudooownych dni w Hanoverze. Miasto jest piękne, mieszkaliśmy w bardzo ładnej dzielnicy, dużo spacerowaliśmy, zwiedzaliśmy no i oczywiście robiliśmy zakupy ( Primark <3 ). Od długiego czasu szukałam najbliższego Primarka, bo uwielbiam rzeczy z Atmosphere także kupiłam sobie i najbliższym kilka bardzo fajnych ciuchów :)

Majówka była bardzo udana, cieszę, że jednak mogłam jechać. Teraz zostały mi wspaniałe wspomnienia i masa zdjęć :) Dzisiaj tylko kilka, kiedy dostanę resztę to jeszcze coś wrzucę i pochwalę się zakupami. Pozdrawiam :)








15 komentarzy:

  1. o kurcze, ale śliczne to pierwsze zdjęcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu ;) Dobrze, że z Twoją ręką już lepiej i że plany w końcu się powiodły.
    Pierwsze zdjęcie jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje plany majówkowe także legły w gruzach ;p.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zdjęcia !
    I zazdroszczę takiej majówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne miasto. No, i pochwal sie zakupacmi! U mnie nowy wpis- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no widzę że majówka udana :)
    a Primark to ja po prostu uwielbiam, szkoda że w Polsce nie ma żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie :( a jak patrzę na allegro to ciuchy sprzedają 2 razy droższe

      Usuń
  8. Większość ludzi uważa Niemcy za okrutny i obskurny kraj. Rządzi nimi jeszcze stereotyp wojny a tak naprawdę Niemcy są nastawieni do nas bardzo przyjaźnie. ja sama niedługo wyjeżdżam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tam pięknie! I fajnie widzieć Twoją buźkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.