17.5.13

Biała baskinka :)


Dzisiaj krótko, bo jadę niedługo do lekarza. Kończy mi się zwolnienie, z ręką już lepiej, także pewnie w poniedziałek do pracy...Chociaż jakoś sobie tego nie wyobrażam, bo tą ręką jeszcze nic nie robię i dalej muszę ją bandażować. 
Zdjęcia robione kilka dni temu. Mam na sobie białą bluzkę z baskinką (Orsay 20 zł), tregginsy (Primark 9 €), kurtka (Mini Maxi 80 zł, balerinki (NN 32 zł), torebka (Primark 5 €). 

Zdjęcia nie przerabiane, także trochę mało widać. Wy też macie ostatnio problem z ładowaniem zdjęć?


 
 


22 komentarze:

  1. super zestaw :) kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu co to za kuku na łapce?!?!?!?:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba Twoj zestaw ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka jest świetna. Rączka w końcu wyzdrowieje :>

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta baskinka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś trzeba powrócić do szarej rzeczywistości chociaż... może lekarz wydłuży Ci zwolnienie.
    Ładna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przedłużył jeszcze o tydzień :)

      Usuń
  7. piękna bluzka! uwielbiam baskinki, choć w mojej szafie jeszcze żadna nie zagościła..
    życzę szybkiego powrotu do pełni sił!

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzka!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zakochanaroza.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje i również obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.