3.4.13

Świąteczny mix


Dzisiaj przygotowałam dla Was mały mix Wielkanocnych zdjęć. Mały, bo te dwa dni tak szybko minęły, że nie miałam czasu na robienie zdjęć. Pogoda jak na Boże Narodzenie, a ma sypać w dalszym ciągu. Ciekawe kiedy w końcu przyjdzie wiosna. Mam już dosyć grubych kurtek, kozaków, szalików i rękawiczek. 

No ale... mimo pogody Święta były bardzo udane, rodzinne i ciepłe, czyli takie jakie powinny być.  Przygotowań jak co roku było dużo- sprzątanie, gotowanie, pieczenie. W tym roku trochę mnie ominęło, bo pracowałam. Dzisiaj mam wolne, jutro znowu praca. Mam nadzieję, że wypalą plany i w niedzielę skorzystam z jakiś wyprzedaży i w końcu będę miała trochę więcej czasu dla siebie :)

A teraz zapraszam do oglądnięcia kilku zdjęć- outfity, wypieki, święconka i pisanki, które w tym roku były improwizowane, bo wszyscy zapomnieli o kupieniu barwników :)







10 komentarzy:

  1. te pisanki bardzo ładnie wam wyszły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że pogoda nie dopisuje, ale ważne, że święta się udały ;)
    Fajne pisanki, ja w tym roku nie ozdabiałam jajek :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno mnie u Ciebie nie było, nadrabiam i zapraszam do mnie, bo Ciebie też ostatnio nie widziałam :/

    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wypieki wyglądają pysznie, a pisanki, mimo że improwizowane bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne jaja :) ja nie robiłam niestety w tym roku :(

    OdpowiedzUsuń
  6. jajeczka wygladaly super ale ja juz mam dosc jajeczek na ten czas:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ciasta! <3 Bardzo ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam takiego samego zajączka ;)

    Zapraszam do mnie na bloga, na kolejny cover ;) : ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super mix, podoba mi sie ten zegarek i tez licze na szybka poprawe pogody ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super mix :) bardzo fajny królik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.