13.4.13

Ćwiekowe bransoletki DIY :)


Cieszę się, że wróciła moda na ćwieki, bo uwielbiałam je jeszcze kilka lat temu, kiedy to ubierałam się bardziej na czarno i nosiłam swoją pierwszą pieszczochę :) Dzisiaj oprócz tych tradycyjnych piramidek podobają mi się stożki, szczególnie te złote. Zamówiłam je jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.Do czego większość z nich wykorzystałam pokazywałam Wam już tu,   tu    i tu.    Z reszty postanowiłam zrobić bransoletki :)



Do wykonania bransoletek potrzebowałam:
* ćwieków
* zwykłej żyłki

 


Żyłkę wzięłam z jakiegoś starego zestawu do robienia bransoletek z koralików. Ćwieki mają dziurki na wylot, więc wystarczyło nawlec je na żyłkę. Wykonanie bransoletek zajęło mi  5 minut :)

Efekt końcowy:



Tak prezentują się na ręce:

  


Może niektórym z Was ćwieki się już przejadły, ale mi się zawsze podobały i na pewno będę nosić swoje nowe bransoletki. 

Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. genialny pomysl <3Świetnie prowadzisz bloga ;3
    Zapraszam do komentowania nowego posta :)~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna Bransoletka :D Super blog :D Zapraszam na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne *.* Uwielbiam ćwieki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja kolezanka ostatnio robila identyczne, sa sliczne :) Pozdrawiam, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja taką kupiłam :D teraz sama poluję na pastelowe kolory stożków, to coś porobię w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam zamiar zrobić takie bransoletki ;) Żyłkę już nawet kupiłam, teraz tylko muszę zamówić ćwieki.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też już takie zrobiłam sama tylko jeszcze nie dodałam notki :P dodam więc za jakiś czas żeby nie było :) pięknie ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  8. super bransoletki ;) po co kupować skoro można zrobić takie same za grosze ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćwieki bardzo efektownie wyglądają :) A swoją drogą fajny zegarek! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful site,
    Followed hwere. Follow me also?

    Like?
    http://www.facebook.com/pages/BLOG-Angel-Poubel/593476004003339?ref=hl

    Big Kiss ;*
    http://angelpoubel.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam na rozdanie http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/04/mini-rozdanie-z-okazji-200-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  12. dobry pomysł!
    skąd zamawiałaś ćwieki?
    dziękuję c:
    mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. jakieś 17 zł już z przesyłką z allegro :D

      Usuń
  14. O kurcze właśnie zostały mi ćwieki z diy i nie wpadłam na to :D Tylko żyłki nie mam ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł!
    muszę spróbować:))
    ciekawy blog,zacznę Cię obserwować!

    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.