27.4.13

Casual ootd :)




Pogoda wreszcie pozwala na ubieranie się tak jak najbardziej lubię :) Jest coraz cieplej, wszystko kwitnie- uwielbiam tę porę roku :) Dzisiaj taki zwyklak, nie kombinowałam, miało być lekko, zwiewnie i wygodnie.

Wygodnie ze względu na moją rękę...mam trudności w ubieraniu się. Uważajcie na wosk i te różne pasty cukrowe do depilacji ;/ Dla mnie skończyło się to okropnym poparzeniem wewnętrznej strony dłoni i palców... dwa tygodnie na zwolnieniu i nie wiadomo co dalej, plany na majówkę legły w gruzach, ale najgorszy jest ból...czasami nie do zniesienia. Mam nadzieję, że najgorsze już za mną, wszystko zaczyna się powoli goić i szybko dojdę do siebie.

No ale... przechodząc do tego co mam na sobie :) Bluzka to nowość- kupiona na pocieszenie po kolejnej wizycie w szpitalu :)- Butik 19,90 zł, tregginsy z Pepco 39,90 zł, baleriny nn ok. 30 zł, bransoletka Cropp ok. 5 zł, okulary Szachownica.







19 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz. Współczuję ręki. A co dokładnie się stało?
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niechcący wylałam sobie gorącą pastę cukrową na dłoń ;/

      Usuń
  2. Ojej :/ To nie dobrze. Oby jak najszybciej się zagoiło.

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto, ale efektownie. lubię pasiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam wiosnę! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pogoda była piękna, ale niestety troszkę się pogorszyła..

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje mi się, ze gdybyś poszła fdo fryzjera to fryzjer by Ci bez problemu sprowadzil kolor do blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj do zdrowia :) Poparzenia są okropne, czasem jak się lekko oparzę prostownicą to strasznie boli, a co dopiero cała ręka ;< biedna...
    bardzo ładnie wyglądasz :)
    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj biedna ta twoja ręka :( teraz najwazniejsza swoboda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. w końcu można wyjść w samej bluzie :D
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj współczuję Ci, mam nadzieję, że to ładnie Ci się zagoi, bez żadnych blizn :( kobiety to mają ciężkie życie z tą depilacją, ehhh :( świetna bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze, współczuję. Mam nadzieję, że ręka szybko Ci się zagoi ;) Trochę mnie nastraszyłaś tą pastą cukrową, nie wiedziałam, że może doprowadzić do takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna bluzeczka i współczuje ręki ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful look girl..

    Like?
    http://www.facebook.com/pages/BLOG-Angel-Poubel/593476004003339?ref=hl

    Big Kiss ;*
    www.angelpoubel.com

    OdpowiedzUsuń
  14. luźny styl to ten który i ja najbardziej lubię :) nie ma to jak jeansy i jakiś ładny ciekawy t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny zestaw, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.