10.3.13

Zestaw z Neutrogeny- recenzja



Jakiś czas temu (Mikołajki? :)) dostałam od mojego Narzeczonego zestaw z kosmetykami z Neutrogeny. W zestawie znajduje  się krem do rąk, emulsja do ciała i pomadka. Byłam ich bardzo ciekawa, ponieważ reklamy mówią, że są cudotwórcze, a wiadomo jak jest z reklamami. Zimą często miałam problemy z suchą skórą więc kosmetyki wydawały się dla mnie idealne.
Kosmetyki te zostały stworzone we współpracy z dermatologami. Dzięki zawartej w nich glicerynie, kosmetyki Neutrogena Formuła Norweska  nawilżają i pielęgnują suchą, spierzchniętą skórę. Umożliwiają odbudowę naturalnej bariery ochronnej skóry, gdyż ich unikalna formuła zapewnia wnikanie składników pielęgnacyjnych do najgłębszych warstw komórek sfery rogowej.

Brzmi świetnie, ale czy to wszystko to prawda? 


Jak już wcześniej wspomniałam mój zestaw to krem do rąk, emulsja do ciała i pomadka ochronna.


  • emulsja do ciała działa w głąb skóry aby zapewnić jej optymalne nawilżenie już od pierwszej aplikacji i utrzymać je przez 24 godziny
  • do suchej skóry
  • natychmiastowe wchłanianie
Moje zdanie:  Nienawidzę wszelkiego rodzaju tłustych i lepiących się balsamów do ciała, a ten jest zupełnie inny niż te, których używałam do tej pory. Faktycznie natychmiast się wchłania - co jest dla mnie ogromnym plusem i  pozostawia miękką i ładnie nawilżoną skórę. Zimą często borykałam się z problemem suchej skóry (szczególnie nóg). Po kilkakrotnym użyciu tej emulsji problem całkowicie zniknął i nie pojawił się ponownie. Jestem jak najbardziej na tak :)


 Pomadka ochronna- ulga dla spierzchniętych ust i ochrona przed zimnem

Moje zdanie: Nie jest to moja idealna pomadka na zimę, ale nie mogę powiedzieć, że jest zła. Nie zawiodła mnie, ale mogłaby być lepsza. Nawilża usta, dosyć długo utrzymuje się na ustach i bardzo ładnie pachnie.



Krem do rąk
  • do suchych i zniszczonych dłoni
  • wystarczy kropla kremu, aby przynieść dłoniom natychmiastową ulgę oraz chronić je przed zimnem
  • nawet w najbardziej surowych warunkach sprawia, że dłonie są widocznie bardziej miękkie i gładkie
Moje zdanie: To co najlepsze zostawiłam na koniec :)  Nigdy nie używałam tak dobrego kremu do rąk. Może to wydać się dziwne, ale wszystko co przeczytałam na etykiecie okazało się prawdą. Moje dłonie zimą były bardzo suche, spierzchnięte, nieprzyjemne w dotyku. Już od pierwszego użycia kremu ich stan się znacząco poprawił. Sucha skóra zniknęła, stała się miękka i gładka. Nie muszę się już martwić o dłonie, na których czasami robiły mi się rany. Wystarczy nanieść na nie tylko odrobinę kremu (przez co jest wydajny)  i lekko rozsmarować. Szybko się wchłania, pozostawia na dłoniach miłe uczucie chłodu co jest dla mnie ulgą i stają się one od razu miękkie. Jak dla mnie jest to najlepszy kosmetyk z zestawu :)


Używałyście któregoś z tych kosmetyków? Może znacie jakieś dobre ale tańsze ich zamienniki?


PS.
 
konkurs u Agnieszki

19 komentarzy:

  1. wow!! what a great review =]
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. przyciągający wygląd bloga <3 <3

    pozdrawiam , cristinesart.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, widzę, że jednak Norwegia się popisała :) szkoda, że wcześniej nie wiedziałam, że ich kosmetyki są takie dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam tych kosmetyków. ;) ale też słyszałam że krem do rąk jest dobry. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję i wzajemnie :D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze żadnego z tych kosmetyków nie miałam, ale może wypróbuję ;) chociaż mam nadzieję, że zimowe kosmetyki mi już potrzebne nie będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam ich, ale kojarzę z wyglądu ;)
    Też nie lubię lepiących się balsamów do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  8. wiele razy zastanawiałam sie nad tymi kosmetykami i Twoja recenzja mnie chyba przekonała!

    OdpowiedzUsuń
  9. oj to dobrze że nie jest tłuste i szybko się wchłania;) ogromny plus za to, bo nie lubię się kleić;p

    http://www.nowakosiaaa.blogspot.com/2013/03/competition.html

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z Neutrogeny ale moja ciocia mam sporo z niej kosmetyków i mówi, że ta firma jest najlepsza ;)

    pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. osobiście uwielbiam neutrogenę jak i vichy dermedic:) ich kosmetyki są najlepsze dla suchej skory:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. u mnie też :) nie jesteś sama :)

      Usuń
  13. Ale masz z nim dobrze ;))) Neutrogena to jedne z najlepszych kosmetyków jakie miałam ;))) zwłaszcza krem do rąk!

    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. zachecilas mnie do balsamu:D ja sie smaruje wszystkim, lotionami, kremami, olejkami a i tak skora jak się nie rozciaga to zlazi z całego ciała.. po wyplacie kupie:D

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa seria i kusi do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do przeczytania mojej recenzji na temat Neutrogeny :) http://cruel-opinion.blogspot.com/2013/07/neutrogena-intensywnie-regenerujaca.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.