6.3.13

Opaski DIY


Ćwieki nadal są modne a z racji tego, że sporo mi ich zostało postanowiłam je wykorzystać. Skończyło się na tym, że następne są w drodze bo mi ich zabrakło :)W tym poście pokażę Wam swoje nowe DIY- opaski do włosów z ćwiekami.

1. Do zrobienia pierwszej wykorzystałam:


zwykła czarna opaska, stary pasek ze srebrnymi  kwadratowymi ćwiekami


 Wystarczyło wyciągnąć ćwieki z paska a następnie przymocować je do opaski. Musiałam jedynie zaginać pod opaskę te kłujące końcówki :) Myślę, że gotowa opaska wygląda interesująco i oryginalnie :) W sumie takiej wersji opaski z ćwiekami nie widziałam.


2. Do wykonania drugiej opaski wykorzystałam:


czarna opaska, złote ćwieki stożki, klej typu super glue


Wydawać by się mogło, że to ona była trudniejsza do zrobienia, ale przyklejenie ćwieków zajęło mi jedynie kilka minut :) Żeby się za bardzo nie pokleić to klejem robiłam punkt na opasce i do niego przyklejałam ćwieka. Taką wersję opaski często widuję więc na pewno będę ją nosić.


Na koniec moje dzisiejsze paznokcie. Lakier kupiony w tamtym tygodniu za 4 zł. Kolor mi się bardzo podoba, idealny na dzisiejszą pogodę :)





 Pozdrawiam :)


21 komentarzy:

  1. ja w ogole nie nosze opasek, czasem tylko kwiatek na włosach w letnio wiosennej porze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł z tymi opaskami. I ładny kolor lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, ale nie noszę pasek.
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super! uwielbiam takie rzeczy, które robię sama... W moim ślubnym przewodniku pokazałam jak można urozmaicić buty Panny Młodej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł na opaskę :D
    Pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza opaska jest super!
    pomysłowe:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no na to chyba bym nie wpadła! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jakoś ćwieków nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł.
    Z pewnością oryginalny ;D
    Ćwieki są modne, ale mi osobiście do gustu nie podpadły :d
    Interesujący blog . Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ABSOlutely cute DIY dear: LOVE it!!!

    *See you soon on my blog.
    ABSOkisses!!!
    Fanny J. ABSOmarilyn | The Marilyn Monroe of the 21st century

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam cwieki ! :D fajna kolorystyka bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog!
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie noszę opasek, ale te mi się bardzo podobają, zwłaszcza druga :)
    śliczny masz ten pierścionek na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie Ci to wyszło, bardzo mi się podobają te opaski! taki zadziorny akcent do stylizacji ;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja, kozackie są takie opaski! też muszę zrobić coś takiego sobie :D
    obserwuję już :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.