21.3.13

Odżywka do paznokci Eveline 6w1- recenzja



Odżywki do paznokci Eveline wzbudzają skrajne emocje. Niektóre dziewczyny są nimi zachwycone, inne przeciwnie - wręcz narzekają, że odżywka zniszczyła im paznokcie. Pewnego razu zobaczyłam ją w Biedronce i postanowiłam wypróbować. W dalszej części posta dowiecie się co o niej myślę.




 Odżywka 6w1 tak właściwie nie różni się chyba niczym od swojej siostry 8w1. Skład mają taki sam, jedyną różnicą może być to, że w odżywce 6w1 formaldehyd jest prawdopodobnie w mniejszym stężeniu, bo nie ma o nim informacji na opakowaniu (można to uznać za plus, bo przez formaldehyd właśnie można mieć problemy z paznokciami). 



Producent obiecuje nam cuda, a jak jest naprawdę?
W moim przypadku część obietnic się spełniła, o pozostałej części trudno mi się wypowiedzieć.



Konsystencja odżywki jest ok. Łatwo i szybko się ją nakłada. Wiele dziewczyn używających 8w1 narzekało na jej zapach i szczypanie oczu. Ja z nią nie miałam takich problemów - trochę szczypało i śmierdziało, ale tak jak zawsze kiedy maluję paznokcie. Nakładałam dwie warstwy, paznokcie bardzo szybko schły. Odżywka nadawała im  bardzo ładny mleczny kolor. Nie miałam także problemów z "bolejącymi" paznokciami.


 

Białe plamki na paznokciach mam bardzo często, także nie jest to wina odżywki. Od wakacji nosiłam raczej krótkie paznokcie, pierwszy raz je zapuściłam do tej długości (wcześniej mi się rozdwajały i łamały). Jeśli się przyjrzycie zdjęciu powyżej to zauważycie, że zaczął mi się rozdwajać tylko jeden paznokieć- na palcu wskazującym.

 Jak oceniam tą odżywkę?

PLUSY:
- paznokcie faktycznie się wzmocniły, nie rozdwajały tak jak wcześniej
- zniknęły przebarwienia na pazokciach
- odżywka kosztuje ok. 7 zł
- jest wydajna ( buteleczka dalej jest prawie pełna)
- nadaje paznokciom ładny mleczny kolor
- paznokcie szybciej rosły

MINUSY:
- mi to aż tak bardzo nie przeszkadzało, ale zapach i szczypanie oczu mogą niektóre z Was zniechęcać
- kiedy je skracałam wydawało mi się, że jakoś łatwiej mi to idzie i paznokcie są mniej twarde niż zwykle 


To by było na tyle. A Wy jakie macie doświadczenie z tą odżywką?
Kupiłam ją z ciekawości, także jeśli któraś z Was miałaby ochotę na wymianę, to zapraszam do mojej szafy.

18 komentarzy:

  1. Tej nie miałam, ale po doświadczeniach z 8w1 raczej się nie skuszę :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio zakupiłam Eveline Nail Therapy Professional Odżywka wzmacniająca z diamentami i jestem ciekawa jakie będą efekty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ją, uwielbiam i ubóstwiam <3 mam wlasnie pierwsza warstwe na pazurach :) Pozdrawiam i zapraszam na now wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tej odżywki, także nie mam doświadczeń ;) W sumie to chyba nigdy nie używałam żadnej odżywki do paznokci, bo póki co nie mam z nimi problemów.

    OdpowiedzUsuń
  5. o ile nigdy nie miałam problemów z paznokciami, tak teraz jestem zdania, że profilaktyka nie zaszkodzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używałam 8w1 i bardzo mi pomogła. wcześniej miałam strasznie słabe paznokcie, cały czas mi się łamały i rozdwajały. stosowałam odżywkę przez parę miesięcy (na tyle mi jedna buteleczka wystarczyła), gdzieś od listopada już nie używam a paznokcie nadal mam w niezłym stanie, chociaż zaczynam już zauważać brak odżywki ;) zapach mi jakoś nie przeszkadzał, gorzej jak inne lakiery nie śmierdzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba sobie kupię, bo naprawdę mam problemy z rozdwajającymi się paznokciami, a zapach i tak mi za bardzo nie przeszkadza:D

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam i lubiłam :)
    musze sobie kupić teraz na wiosne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W ogóle nie miałaś rozwojonych paznokci, moje są straszne...kupiłam eveline ale NIC mi nie pomogla... :/ teraz uzywam vitalnail i dopiero widze poprawe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś miałam i to bardzo, po użyciu odżywki było tak jak na zdjęciach więc u mnie się sprawdziła :)

      Usuń
  10. Wow, Twoj blog jest naprawdę ciekawy! Sliczne zdjecia! ^^
    Moze obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja osobiście byłam z niej zadowolona, bo naprawdę widziłam efekt:)
    ściskam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  12. wydaje się być niezła z tego co piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam z nią do czynienia, używam odżywki do paznokci z Oriflame i nie narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz możesz go napisać, tylko zaznacz, kto go stworzył :)

      Usuń
    2. jak będę miała wolną chwilę to może napiszę :)

      Usuń
  15. Uzywam innej odzywki, ale ta tez wypróbuję.;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.