3.3.13

Na sportowo + zakupy

Wczoraj po raz pierwszy od wielu tygodni w końcu wyszło słońce :) Dzisiaj znowu jest brzydko i zimno, ale mam nadzieję, że prognozy się sprawdzą i zawita do nas wiosna.



Zestaw, który dzisiaj Wam pokażę nie jest oryginalny ani wyszukany. Czasami nie chce mi się zakładać sweterków czy koszul i ubieram się bardziej na sportowo. Bluzy bejsbolówki może się już przejadły, ale ja swoją kupiłam dopiero miesiąc temu. Do niej założyłam zwykłe czarne tregginsy, które kupiłam razem z bluzą, a za całość zapłaciłam 50 zł :) (25 zł bluza i 25 zł spodnie)







A na koniec moje ostatnie zakupy.




Brązowa torebka, którą umieściłam na swojej świątecznej wishliście. Kupiłam ją za 30 zł :)


PS. Szykuję kilka  DIY, dzisiaj znowu zamówiłam ćwieki także w najbliższym czasie będzie więcej postów z moją radosną twórczością :)


Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Fajny ten sportowy look :) A z tych Twoich zakupów to ciekawi mnie ta bransoletka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam nadzieję, że wiosna szybko zawita ;) Fajne ceny ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bejsbolowke mam w planach zakupic wlasnie ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nice look ;)
    www.okomody.blogspot.com <--- zaaapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kiedyś też nosiłam bluzy a teraz mam jedną w szafie taka po domu:) Twoja mi sie podoba:) usunelas wszystkie posty? jakoś łyso jest:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, niczego nie usuwałam :) u mnie jest wszystko ok więc nie wiem co się stało

      Usuń
  6. Torebka jest fajna, a co do zestawu do szkoly tak mogę pójść :)
    Zapraszam na mojego bloga :>
    http://olin-ollin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor szminki ;D obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bejspolówkę kupiłam zanim był na nie szał, ale potem wszyscy nich chodzili i moja leżała w szafie :/

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo bejsbolówka! świetna ;D od jakiegoś czasu jak już zakładam sportową bluzę to tylko taką ;d a '6 w 1' z Eveline to świetny wybór, na moich paznokciach zdziałała cuda xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      spotkałam się z różnymi opiniami na temat tej odżywki. Na chwilę obecną jestem zadowolona ;)

      Usuń
  11. grunt to luz! :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna - ja też poluje właśnie na jakąś fajną bejsbolówkę ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.