16.3.13

Mgiełka w róże



 Jakiś czas temu chwaliłam się, że dzięki Narzeczonemu zdobyłam wymarzoną mgiełkę w kwiatki z Japan Style. Kiedyś na nią polowałam, ale nie udało mi się jej kupić. Dzisiaj chciałabym pokazać jak wygląda. Wiem, że niektórzy nie lubią ciuchów Japan i skarżą się na ich jakość itp, ale moja bluzka jest idealna, a wykonanie też jest świetne.
 

 Mam nadzieję, że po świętach będę miała trochę wolnego czasu i w końcu pogoda się poprawi i wreszcie wstawię jakieś ładne zdjęcia. Na chwilę obecną niestety nie mam na nic czasu. Prawie non stop pracuję, mam jeden wolny dzień na tydzień...oby się to wszystko poprawiło.







19 komentarzy:

  1. Urocza jest :]

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda słodko, najważniejsze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna ;) może wzajemna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już również ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam tamten post. Piękna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście bardzo ładna! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, ale ładnie w tym wyglądasz :) uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ta mgiełka! strasznie mi się takie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rozkoszny sweterek...
    ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny sweterek, te kwiatki są bardzo modne.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczności, idealny na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny sweterek;)
    może wzajemna obserwacja?;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się ona też baardzo podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest! Sama długo zastanawiałam się nad jej kupnem ale zraziłam się do japan przez rozprute spodnie. Wtedy szukałam real foto, ciekawe że znalazłam po roku :D

    zapraszam na http://black-white-diy.blogspot.com/ :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczny sweterek! Super blog, masz swietny styl. Zapraszam do siebie i do obserwowania sie
    Kisses
    Aga

    New post
    Spring trends!
    Follow me at Bloglovin!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna ta mgiełka *.*
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam sie w tych różyczkach ;D ooo ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.