25.3.13

Mgiełka Atmosphere + kilka nowości


W dzisiejszym poście outfit z brązową mgiełką z Atmosphere  i kilka nowości, które w ostatnim czasie trafiły do mojej szafy i kosmetyczki. Zapraszam do czytania i oglądania :) 


 O tym, że mam fazę na punkcie mgiełek może już niektórzy z Was zdążyli zauważyć :) Uwielbiam je za to, że są takie dziewczęce i delikatne. Do tej pory mój wzrok zawsze przykuwały pastelowe, zazwyczaj w kwiatki. Ta, którą dzisiaj mam na sobie jest trochę inna. Jest to pierwsza mgiełka z Atmosphere (uwielbiam ich mgiełki!), w dodatku jasno brązowa. Kupiłam ją za 7 zł w sh, do którego przypadkiem weszłam jeszcze kiedy byłam na szkoleniu. Chyba już ją wtedy pokazywałam :)








A teraz kilka nowości :) 



Niebieska mgiełka (15 zł z przesyłką). Wybaczcie wygląd- wygniotła się w paczce.


Czarne rurki z przeszyciami- 33 zł, granatowe ze złotymi zamkami i przeszyciami- wymianka na szafie


 Zwykła tunika w paski z podwijanymi rękawami- 3 zł (sh)


Różowa bluzka (15 zł) i miętowa apaszka (7 zł, Pepco
)

Biały T-shirt z napisem (20 zł, Takko)



 Kilka nowości kosmetycznych i neonowe pierścionki z Croppa.


Miętowy portfel (22 zł, F&F tesco)



I to by było wszystko. Czy Wy też tak jak ja macie już dosyć tego śniegu i mrozu? W dodatku znowu się przeziębiłam ;/



21 komentarzy:

  1. Świetny napis na tej pierwszej koszulce ;)
    Tak, pokazywałaś, myślałam wtedy, że ma trochę inny kolor, ale i tak urocza.
    Już chyba każdy ma dość tego śniegu, wrr... wiosna mogłaby już nadejść. Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają niebieskie spodnie, zwłaszcza ten suwaczek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba portfel :) Ma świetny kolor!

    laskoom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. różowa koszulka jest mega ;D mgiełki też śliczne, w ogóle wszystko fajne, aż mnie naszła ochota na zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. postanowiłam do niego wrócić :)

      Usuń
  6. Uwielbiam to masło kakaowe i koszula z pierwszego zdjęcia bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten T-shirt;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy ;) Haha nie wiedziałam, że na szafie istnieją jeszcze wymiany ;DD To już raczej rzadkość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulka na pierwszym zdjęciu mi się bardzo podoba,mam to masło kakaowe z ziai,nawet fajne :D
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdobycze
    pozdrawiam i życzę wesołcyh świąt!

    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  11. mnóstwo nowości, lubię to! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka z takko jest super!:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.