8.2.13

Pomadki

Myślałam, że szkolenie już za mną, ale niestety... ciąg dalszy od poniedziałku :) Takie życie w ciągłych rozjazdach jest okropnie męczące i pochłania masę czasu. Nie mogę znaleźć wolnej chwili na napisanie posta a tym bardziej na porobienie zdjęć. Kiedy zjeżdżam na weekend do domu to muszę zająć się pilniejszymi sprawami dlatego posty jeszcze przez jakiś czas będą się rzadko pojawiały. 



Dzisiaj dla odmiany post bardziej kosmetyczny ( ale nie tylko) . Chciałabym pokazać Wam moje ulubione pomadki. Żadna z nich nie kosztowała więcej niż 10 zł, a jak dla mnie są super :)

 
   



 Od lewej:  
1.perłowa Avon (wylosowałam ją na jakimś festynie- 10 zł)- pielęgnacyjna, dobrze nawilża, nadaje ustom lekko perłowy odcień
2. Różowa nn (6,50 zł)- wygląda na jasny, delikatny róż, a w rzeczywistości kolor jest bardzo intensywny dlatego nakładam tylko jedną warstwę
3. Ciemno różowa nn z drobinkami brokatu ( 4,50 zł)- ta w odróżnieniu od poprzedniej jest o wiele jaśniejsza niż wygląda. Nadaje ustom ładny jasnoróżowy kolor. 
4. Morelowa Miss Sporty ( 8,50 zł)- na ustach wygląda zupełnie inaczej :) 
5. Pomadka ochronna Neutrogena ( dostałam ją w zestawie z balsamem i kremem do rąk)- nawilża, wygładza, jak dla mnie obok pomadek z Nivea idealna na zimę

Jakie pomadki poleciłybyście mi na spierzchnięte usta? 

36 komentarzy:

  1. Pomadka z Oeparolu, Carmex i z Sephory :) To polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pomadki w przystępnych cenach :] Ja polecam Carmex, z moich spierzchniętych ust w dwa dni nie pozostał ani ślad. Ja mam sztyft- przyjemnie chłodzi;D

    Zapraszam na Mixowe na: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. druga różowa śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę nad zakupem tej pomadki ochronnej z neutrogeny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie TU ;)

    Obserwuję i liczę na to samo ;D;*

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie cały problem SAPU polega na jej mylnej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm być może to nie pomadka ale świetny balsam naprawczy firmy L'biotica na spierzchnięte usta jest według mnie najlepszy :)! zaobserwowałam Twojego bloga i zapraszam do siebie http://likemywholefashion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najczęściej używam zwykłej pomadki ochronnej. Niestety kolorowe (które bardzo lubię) mocno wysuszają mi usta.

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie świetne ;d ja z ochronnych używam głównie Nivea, a na spierzchnięte usta świetny jest miód :) no i w dodatku to idealny błyszczyk na randkę xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie mam żadnej pomadki droższej niż 10 zł.
    Wiele osób polecało mi Carmex, chociaż ja go jeszcze nie używałam. A oprócz tego myślę, że sprawdzą się pomadki z Nivei. Kilka lat temu miałam ich trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog ;)
    Zapraszam również do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja preferuje pomadki z avonu :p Moim zdaniem są super !

    OdpowiedzUsuń
  13. ta w środku bardzo mi się podoba;)!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw, ta w środku bardzo mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję :) co do pomadek to jedyną jakiej używam jest nivea truskawkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz bardziej lubię szminki, nawet dziś mi się śniły, hehe :)
    Zapraszam do mnie a szczególnie do całej galerii moich projektów- PS. jeśli Cię zainspiruję a Ty zrobisz daną rzecz, pochwalę się tym na moim blogu :) Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam żadnej, może się na którąś skuszę :)
    obserwuję i liczę na rewanż.
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, all look great and some of tham I didnt see before. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio poluję na ciekawą różową pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie używam żadnych pomadek, ani nawet błyszczyków..

    OdpowiedzUsuń
  21. ooh lovely lipsticks!!

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. róże fajne, ale ja jestem miłośniczką delikatnych kolorów, nude rządzi u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne odcienie podatek!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta pierwsza ma całkiem ładny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  25. super te pomadki !
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Środkowa pomadka ma piękny odcień.
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ta trzecią, kupiłam ją w centrum Chińskim.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.