1.2.13

New in :)

W końcu w domu :) Jeśli dobrze pójdzie to jeszcze tydzień i wrócę na stałe :) W przeciągu dwóch tygodni między bieganiem z hotelu do pracy i z pracy do hotelu znalazłam też czas na pobieganie po sklepach, sh i galerii i załapałam się na kilka fajnych wyprzedaży. Niektórych rzeczy potrzebowałam, a wszystkie kupiłam w niskich cenach więc jak zwykle jestem zadowolona :)







Kozaki- czarne 40 zł, brązowe a'la workery- 30 zł! :)

Czarny długi kardigan- 12,80 zł :) (kik)


Szaro- zielony komin- 12,90 zł (C&A)


Brązowa mgiełka Atmosphere- 7 zł (sh )



 Opaski- czarna z błyszczącą kokardką i z perełek- komplet 4 zł (kik)



 3 pierścionki- komplet 5 zł ( C&A)


Wpadło Wam coś w oko? :)


23 komentarze:

  1. Świetne pierścionki! Ta kokardka urzeka :3 A wyprzedaże nadal szaleją, czy już ostudzili klientów nową kolekcją, bo już dawno nie byłam w galerii
    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      wyprzedaże jeszcze są, ale to już końcówka :)

      Usuń
  2. Śliczne są te czarne!:)
    I kardigan też bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czarne kozaki ♥ i ta mgiełka z Atmosphere... i pierścionki xD jej wszystko świetne, niech ta sesja się już kończy bo ja też chcę na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te czarne buty i opaski - cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. te brązowe buty są genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie rzeczy są super i faktycznie w niskich cenach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Brązowe to moje buty :) Uwielbiam je, to najlepszy mój zakup na sezon zimowy, idealnie nadają się na lód i śnieg. Pierścionki również śliczne!
    Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te nowe rzeczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. butów zazdroszczę, właśnie takie by mi się przydały!

    OdpowiedzUsuń
  10. czarny kardigan jest super, mi sie marzy szary :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jutro idę biegać po sh uch muszę coś koniecznie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To rzeczywiscie niedaleko :) Pewnie Was dzisiaj nieźle zasypało :D

    OdpowiedzUsuń
  13. większe zdjęcia ! :)
    obserwujemy?

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To załapałaś się na niezłe wyprzedaże :) Mnie szczególnie podoba się ta mgiełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję łowów :)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta brązowa mgiełka jest przecudowna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.