16.2.13

Kolejne nowości :)

W końcu w domu :) To był chyba jeden z najgorszych tygodni w moim życiu. Masa stresu, nerwów, wredni ludzie... teraz Wrocław już nie będzie mi się tak dobrze kojarzył. Całe szczęście to już za mną, został mi ostatni tydzień szkolenia i nie będę musiała już nigdzie wyjeżdżać :)
Cały tydzień wynagrodził mi mój ukochany narzeczony :* Walentynki były cudowne :* Dziękuję :*



Przez te dwa tygodnie uzbierało mi się trochę nowych rzeczy. Niektóre kupiłam, inne dostałam, jeszcze inne wygrałam :)


Śliczny sweterek wygrany w konkursie u Moniki :) Dziękuję :* 
Monika znowu organizuje bardzo fajny konkurs, w którym można zgarnąć bon na buty, może akurat Tobie się poszczęści :)



Peeling truskawkowy z Joanny (3,50 zł, promocja w Biedronce), pomadka Oeparol ( polecałyście mi ją, skusiłam się i jest świetna ) i 3 żele pod prysznic wygrane u Karoliny . Dziękuję :* Ślicznie pachną :)



Pierścionek kupiony w sklepie Glitter za ok 7 zł


 Buty za 12,50 :) Trafiłam na dużą przecenę.


 Gruby i mięciutki sweterek kupiony na wyprzedaży z 60 zł na 25 :)


 Bluzka z wyprzedaży w Reserved (19,90 )

I na koniec coś czego nie mogę się doczekać :) Pewnie kojarzycie tą bluzkę Japan Style. Polowałam na nią od 2 lat i zawsze coś mi się nie zgadzało. Teraz wylicytował mi ją na allegro narzeczony. Kupiona od Polki, miała realne fotki więc przynajmniej wiem czego się spodziewać :) Wygląda prawie identycznie jak ta pod spodem.



W tym tygodniu dam radę napisać posta, także może pojawi się jakiś outfit :) Pozdrawiam ;*

27 komentarzy:

  1. Świetna ta bluzka z Reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam kiedyś taki peeling z Joanny, tylko z czarną porzeczką ;)
    Świetna ta bluzka z Japan Style :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja koleżanka ma tą bluzkę która licytujesz :) jest świetna :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka piękna róża! kwiaty to zawsze bardzo dobry prezent :) no i świetny wybrałaś sobie ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe ja tez mam must have z japan style a mianowicie sukienkę z baskinka w kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie trochę tego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka japan śliczna. Ja mam obawy kupować ciuchy japan style raz się skusiłam i nie były najlepszej jakości :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna różyczka :3 Ten ostatni sweterek jak znalazł na wiosnę :]

    Zapraszam na nowy post na: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się bardzo :)) bardzo mało kosztuje, a jest znakomity:) ta tą bluzkę, sweterek w kwiatuszki bardzo dobrze kojarzę. kupiłam go na allegro za 25zł w jakiejś hurtowni z Azji no i nigdy do mnie nie doszedł, konto zawieszone i tyle. Teraz to bym o zwrot kasy walczyła, ale to było dobrych kilka lat temu i nie wiedziałam jak itd. :/ śliczny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja znajoma miała tak samo ;/ ja całe szczęście go wtedy nie zamówiłam.

      Usuń
  10. wszystko świetne, ale najbardziej mi się ta róża podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna cena za takie buty!
    piękna róża:)
    pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy. szczególnie t-shirt i ta wygrana w postaci swetra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja ci tych butow genialnych zazdroszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog ;)
    Zapraszam do nas. Nowy post, czekam na pozytywne komentarze :**
    http://inspireeed.blogspot.com/2013/02/nartyy.html

    OdpowiedzUsuń
  15. No to gratuluję wygranych :D Świetne rzeczy ;) I te wygrane, i te kupione :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeden z najlepszych peelingów które używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. buty świetne - idealne na wiosnę ,.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak sprawuje sie ten peeling ? Bo jestem na etapie kupna nowego i byc moze wypróbuje ten :)

    Zapraszam do mnie, dopiero startuje :)

    www.toniefrancjaelegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie ok :) a zapach rewelacyjny! :)

      Usuń
  19. Świetne nabytki.
    Ukochane osoby zawsze potrafią poprawić nam humor.

    OdpowiedzUsuń
  20. koszulka z Reservedu jest rewelacyjna :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko śliczne, ale najbardziej mi się podoba ta mgiełka i koszulka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.