8.1.13

TAG + nowości+ outfit

Dzisiejszy post będzie długi, ale mam nadzieję, że Was nie zanudzę :) Muszę się spieszyć, bo mam mało czasu, ale z tego powodu akurat jestem bardzo szczęśliwa, bo w końcu udało mi się to, na co długo czekałam :)



Zacznę od TAGU  It's only a picture. Zostałam do niego zaproszona przez Karolinę z http://beauty-fashion-life.blogspot.com . Dziękuję :)



Inicjatorką TAGU jest Kirei

Zasady:

1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei - inicjatorki tagu.

2. Opowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony.

3. Postaraj się, aby większość zdjęć była własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej `osobisty` i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w przypadku o życzenie)

4. Otaguj 7 osób. ;)


Pytania i moje odpowiedzi :)

1. Codziennie widzisz...




2. Ubranie, w którym "mieszkasz"?


3. Ulubiona pora dnia?


4. Coś nowego?


5. Właśnie tęsknisz za..


6. Piosenka, która za Tobą chodzi...


7. "Nagłówek" Twojego tygodnia to...


8. Najlepszy moment tygodnia?


9. Czym chciałaś/eś być jako dziecko?



10. Nigdy nie rozstajesz się z...


11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń?


12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia.


13. Coś, co robisz przez cały czas.


14. Zdjęcie tygodnia?
 -
15. Ulubione słowo/wyrażenie.
-

16. Najlepszy moment roku.


17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić.


 Złamię trochę zasady i nikogo nie typuję do dalszej zabawy :)


Teraz pokażę Wam nowości w mojej szafie. Nigdy nie należałam do osób, które ślepo podążają za modą. Ubieram się w to, co mi się podoba i w czym się dobrze czuję. Wolę styl, ale jeśli coś jest modne i mi się podoba, to uważam to za plus. Także kolory, w których są moje nowości, to przypadek :) Spodnie bardzo mi się spodobały, były ostatnią parą i kosztowały 30 zł- same plusy :) A balerinki uwielbiam. Nie mogę się doczekać wiosny i lata, bo znowu będę mogła w nich chodzić. Te kupiłam na wyprzedaży w F&F w Tesco za 11,70 :D
 Dzisiaj mam zamiar zrobić sobie prezent bo mam co świętować, także jeśli się uda, to kupię sobie koszulę, która mi się ostatnio spodobała.



I na sam koniec wczorajszy outfit z zielonymi spodniami. Wyglądają tak jak na zdjęciu wyżej, ale przez to, że ostatnie dni są ciemne i bure bardzo ciężko zrobić dobre zdjęcia.


22 komentarze:

  1. Dziękuję za odpowiedzi i w ogóle! :)

    świetny set! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny outfit! z koszuli się po prostu zakochałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do książek to W "szeptem" dominują
    akurat upadli aniołowie
    i nefilowie :D za to w
    "ever" nie ma wampirów
    ale są nieśmiertelni xdd
    wiem -
    skomplikowane ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie, byłam ostatnio w Tesco a nie poszłam do działu z odzieżą i butami bo uznałam że tam i tak zawsze drogo :< więcej nie popełnię tego błędu ;) a te spodnie świetne! wgl fajne outfity prezentujesz na blogu ,podobają mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) cieszę się, że Ci się podobają :)
      do Tesco zaglądam szczególnie wtedy, kiedy mają wyprzedaże :) można znaleźć świetne ciuchy i buty za bardzo niską cenę. W sierpniu np kupiłam sobie niebieskie sandałki za 12 zl i balerinki w kwiatki za 5 zł

      Usuń
  5. dziękuję za miłe słowa ;) wybielacz na bluzach wychodzi najbardziej efektownie tak mi się wydaje :) Jednak proponuję zrobić to w garażu (strasznie cuchnie), ewentualnie przy szeroko otwartym oknie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że cuchnie :) wybielałam sobie spodnie i katanę, ale w łazience... :)

      Usuń
  6. czy ja widzę teledysk z ona tańczy dla mnie?:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze widzisz :) ostatnio co nie włączę, to wszędzie jest ona tańczy dla mnie :)

      Usuń
  7. Świetna forma odpowiedzi, fajny outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę sobie zrobić takie paznokcie żeby znaczyć jak to wygląda w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię spodnie w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak, ta piosenka to absolutny hit :) też to uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawde swietny blog :) bardzo ciekawy, obserwuję i mam nadzieje, że się odwdzięczysz ! Agatuszkaa.blogspot.com ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny ten tag :D też zrobię taki w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna koszula, wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny tag, masz ciekawą osobowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. baaardzo fajna bluzka ;) też nie podążam ślepo za trendami, ale uwzględniam je w swoich zakupach ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy tag ;)
    Na ciekawe wyprzedaże trafiłaś. A ja dzisiaj byłam w Tesco, ale tak przelotem, także do działu z butami nawet nie zajrzałam :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.