2.1.13

Podsumowanie :)

Rok 2012 minął mi bardzo szybko :) Aż trudno uwierzyć, że niektóre rzeczy już dawno za mną. Rok ten przyniósł mi wiele niespodzianek, ale żeby nie było tak kolorowo spotkało mnie też kilka przykrych sytuacji. Raz coś dostawałam, a raz coś mi odbierano. Ale takie jest życie :) Gdybyśmy ciągle mieli z górki, to zanudzilibyśmy się na śmierć :)


Dziś, patrząc na minione 12 miesięcy mogę powiedzieć, że był to bardzo dobry okres w moim życiu. W nowy rok wchodzę pełna nadziei i optymizmu i mam nadzieję, że w końcu  spełnią się moje plany i pozostałe marzenia, bo niektóre już się spełniły :)

Wam życzę tego samego :) Niech 2013 rok będzie dla Was dobry, niech każdy dzień przynosi szczęście i niech spełnią się Wasze największe marzenia!!! :)

Przygotowałam dla Was mały mix zdjęć, które przedstawiają moje wspomnienia z minionego roku :)





 

  








 



 





Na koniec coś czym się dzisiaj zajmowałam :) Kolejne DIY, jeśli wyjdzie pokażę w następnym poście :)




14 komentarzy:

  1. bardzo ładne są te zdjęcia. :) masz tak samo jak ja, miniony rok przyniósł mi dużo gorzkich chwil, ale i tych szcześliwych bylo dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i wspomnienia,było co wspominać, śliczny pierścionek:)

    Ps.Ta mała buteleczka z czerwonym płynem w tej przesyłce którą otrzymałam to oliwka do skórek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) A ten pierścionek... Pozazdrościć ;)

    Oby ten rok był tylko lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne podsumowanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Award :)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie: życie, raz jest dobrze a raz źle.
    Ale wielki prezent na tym pierwszym zdjęciu xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne fotki :) mój 2012 wcale nie był dla mnie taki dobry ale jest za to determinacją aby w 2013 bardziej się starać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierścionek zaręczynowy?:) a co studiujesz/studiowałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no mi też barwi, ale na różowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie będzie idealnie, najważniejsze jest to, aby dobre chwile zdarzały się częściej niż te złe

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę ,że miałaś niesamowity rok ! :D

    /dziękuję za nominację, a gdzie mogę znaleść pytania hahaha ? ;D/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.