15.1.13

Outfit

Pewnie każda z Was kojarzy Goka Wana i jego programy ( Czary- mary Goka itp). Zawsze lubiłam je oglądać, często pokazywał jak wykonać coś fajnego z niczego. 

Do tego posta zainspirował mnie jeden z jego programów, w którym pokazuje "tanie" stylizacje z ubrań z sieciówek, a jego przeciwnikami są kreatorzy mody i styliści, którzy tworzą swoje drogie zestawy z ubrań sławnych projektantów. Pomyślałam, że to dobry pomysł na posty i co jakiś czas będę wrzucała swoje tańsze stylizacje podobne do tych droższych.




Pierwszą stylizację wykonałam na portalu http://www.przymierzaj.pl.  Jest to dosyć prosty zestaw: jasny sweter z ćwiekami, czarne legginsy, koturny, brązowa torba i łańcuszek z piórkami: 

Po kliknięciu w link możecie zobaczyć z czego składa się zestaw oraz jego cenę- 850 zł (bez ceny torebki).

Moja propozycja tego zestawu:






Zestaw składa się ze swetra z szafy taty, który pokazywałam Wam już w tym poście. Doczepiłam do niego kilka ćwieków, które zamawiałam na allegro ( 50 sztuk - 8 zł z przesyłką ). Do tego zwykłe czarne legginsy (grube, idealne na zimę) kupione za 15 zł i czarne koturny z futerkiem z zeszłego roku (40 zł- wyprzedaż). Dodatki: łańcuszek z serduszkiem (prezent), pierścionek z allegro ( 7 zł z przesyłką) i brązowa torebka (prezent). 
Może nie jest jakiś wyszukany zestaw, ale myślę, że mój cel został osiągnięty. Całość kosztowała mnie jedyne 70 zł :)
Lubicie takie posty?



PS. Biorę udział w konkursie u Ani :)

27 komentarzy:

  1. Powiedz mi czy te ćwieki które zamawiałaś są doczepiane czy doszywane?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszedł ten sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny outfit, ale chciałabym go zobaczyć na Tobie :) sweter mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miał mi kto zrobić zdjęć :( ale jak będę miała taką możliwość to pokażę to na sobie :)

      Usuń
  4. no muszę przyznać że wyszło świetnie ;) i jaka różnica w cenach! to lubię ;d

    P.S. zapraszam na doityourself.blog.pl (naoglądałam się blogów o DIY i stwierdziłam że ja też chcę ;) dopiero zaczęłam więc na razie jest skromnie ;d)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super posty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Czy mogę zrobić podobne? :)) Proszę! Proszę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak chcesz :) ale ja to wymyśliłam ;P

      Usuń
    2. jasne, oznaczę cię w tym poście, za twórcę tego genialnego pomysłu!

      Usuń
  6. cudowny!
    Swietny sweterek
    Pozdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześniej byłam uprzedzona do swetrów, teraz jednak wszystkie motywy swetrów uwielbiam :) Ten jest prosty ale przyciąga uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja propozycja zestawu lepsza niz ta z fotki :D
    zakochalam się w sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł, post jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne zastąpienie elementów :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku ale śliczny sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie!

    zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania bon na zakupy w sklepie internetowym Merg! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nidy nie widziałam tego programu ale powiem Ci że zainteresowałaś mnie tym postem :) pisz więcej takich notek a wtedy zacznę się ubierać tak jak polecasz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.