11.1.13

Mój pierwszy łup z sh :)

Kupowanie w second handach (lumpeksach- jak tam wolicie ) ma swoich zwolenników, jak i przeciwników. Zdobywanie ciuchów w sh nigdy mi nie przeszkadzało, wręcz przeciwnie- zazdrościłam dziewczynom, które chwaliły się w postach i filmikach jakie świetne rzeczy kupiły za bardzo małą kasę. Należę do osób, które wolą mieć więcej i taniej, niż mniej, ale drożej.



Przed wakacjami postanowiłam pozaglądać do różnych sh w mieście i się ogromnie zawiodłam. Zaglądałam do nich po kilka razy z nadzieją, że coś znajdę. Niestety, niektóre rzeczy, które oglądałam były na prawdę ok, ale ich ceny były powalające. Tańsze i ładniejsze ubrania kupowałam w normalnych sklepach. Także dałam sobie spokój z sh...

Aż do wczoraj :) Weszłam przez przypadek do jednego z sh ( Ci akurat mieli cenę za kg, wczoraj to było 16 zł). Przeglądnęłam wieszaki i miałam wychodzić, ale na samym końcu zobaczyłam jakąś szara rzecz. Okazało się, że jest to całkiem fajny dresowy żakiecik z Bon Prix w bardzo dobrym stanie, akurat w moim rozmiarze.

Tak więc mam swój pierwszy łup z sh :) Szarą marynarkę z koronką przy kołnierzyku za 5 zł ! :) Pewnie do tego sh będę częściej zaglądać.





We wtorek kupiłam sobie też bluzkę w Takko (25 zł) z dłuższym tyłem. Fajnie wygląda do ciemnych spodni.


Pisałam Wam niedawno o DIY, które robiłam. Miałam je pokazać, ale trochę mi się przeciągnęło przerabianie. Prawie wszystko jest już gotowe, ale ze względu na to, że dostałam pracę mam masę spraw do załatwiania, także nie miałam czasu. Za tydzień wyjeżdżam na 2 tyg. na szkolenie, także mam nadzieję, że uda mi się to skończyć przed. 

Pozdrawiam :)


P.S. Biorę udział w konkursie u Zakręconej Mamuśki :)

21 komentarzy:

  1. bardzo lubię oglądać posty u dziewczyn kiedy pokazują swoje DIY, zwłaszcza krok po kroku, także czekam! :) ja do sh też się wybiorę niedługo po jakieś ciekawe rzeczy do przeróbek, mam nadzieję że coś znajdę :)

    a ja na conversy nie żałuję, bo przez całą wiosnę i lato zazwyczaj chodzę w trampkach, dlatego nie będą się marnować. chce miec jedne porządne trampki, mam nadzieje ze nie rozwale za szybko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie powinny się szybko rozwalić :-)
      ja wolę mieć więcej par butów bo codziennie zakładam inne :-)

      Usuń
  2. ciekawy ten żakiecik ;) ja w sh najczęściej kupuję jakieś dziwne spódnice w ładnych kolorach i przerabiam je na 'normalne' ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna marynarka! Pamiętam jak pisałaś u mnie,że nic nie możesz znaleźć. A tu widzisz! Ja tam cały czas wierzyłam w ciebie :)
    Pozdrawiam i życzę jeszcze bardziej udanych łowów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna ta marynarka, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie jestem zwolennikiem takich łupów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta fioletowa koszula jest świetna :)

      Usuń
  6. Uwielbiam sh i cieszę, że Tobie udało się coś upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również do tych osób należą ( taniej a więcej ciuchów )
    świetne ciuchy kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny też żakiet. :) na pierwszym zdjęciu wygląda jakby był niebieski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciemno strasznie było dlatego takie zdjęcia powychodziły :)

      Usuń
  9. Również czekam na wpis DIY, lubię ciekawe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! ;d Bardzo ciekawa zdobycz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak już masz 1 raz za sobą, to już teraz pójdzie ci lepiej :D i życze nastepnych super łupów :P ja już na serio maniacze w kupowanie w ciuchach :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe zdobycze:)
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też należę co osób, co wolą mieć więcej i taniej ;) Niestety mimo że chciałabym kupować w sh, to albo w moim mieście są takie beznadziejne, albo ja nie umiem w nich szukać. Także zazwyczaj nic w nich nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w mieście niestety rzadko można znaleźć coś fajnego w sh. :/

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.