4.1.13

Liebster Award :) + outfit

Zostałam nominowana do Liebster Award przez lawencja8888 . Dziękuję Ci bardzo :) Miło mi, że ktoś mnie docenił :) Bloga prowadzę od półtora miesiąca i chcę by był jak najlepszy, ale wiem, że do tego jeszcze daleka droga :)




Zasady Liebser Award:
Nominacja otrzymywana jest od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania jakie otrzymałam:

1. Góry, czy morze?
Mieszkam w górach, ale lubię morze, więc trudno mi wybrać :)

2. Gdzie chciałabyś najbardziej pojechać w wakacje?
Może niekoniecznie w wakacje, ale chciałabym pojechać do Japonii i Norwegii.

3. Ulubiona pora?
Jeśli roku to chyba lato :) Ale wszystkie lubię.

4. Twoje największe kosmetyczne odkrycie?
Nie wiem :) Odkryłam, że kosmetyki z Ziaji są świetne i w niskiej cenie :)

5. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Obserwowałam inne blogi, interesuje mnie moda, DIY i tak jakoś wyszło :) Tak właściwie to tego bloga założył mi narzeczony, a ja o niczym nie wiedziałam :D

6. Rzecz, bez której nie wyjdziesz z domu?
Chyba telefon :)

7. Czego najbardziej nie lubisz w innych ludziach?
Fałszu, zakłamania.

8.Jaką cechę charakteru cenisz w ludziach najbardziej?
Wierność, uczciwość, empatia.

9. Ulubiona książka?
Przeczytałam dużo godnych polecenia książek i chyba nie mam ulubionej :)

10. Ulubiony film?
Pearl Harbor, Szkoła uczuć, Duma i uprzedzenie,...

11. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
Mam same miłe wspomnienia :) Babcia opowiadająca bajki, zabawy z dziadkiem, rodzinne wakacje itp.

Zapraszam blogi:

Pytania dla Was:
1. Jak długo prowadzisz bloga?
2. Dlaczego założyłaś bloga?
3. Miałaś chwilę zwątpienia, chciałaś usunąć bloga?
4. Czy Twoja rodzina, znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
5. Ulubiony kosmetyk?
6. Ulubiona firma odzieżowa?
7. Które z obecnych modowych trendów podobają Ci się najbardziej?
8. Wolisz zakupy internetowe, czy tradycyjne?
9. Czym się interesujesz?
10. Jakie kraje chciałabyś zwiedzić?
11. Twoje największe marzenie?

Będzie mi miło, jeśli "pociągniecie" tą zabawę dalej :)


Na koniec taki zwyczajny outfit :) 
Jeansowa koszula DIY + czarne cygaretki z dżetami :)


 


22 komentarze:

  1. Kochana, dziękuję za otagowanie :)
    powstał już na moim blogu TAG Liebster Blog :) dlatego odpowiem na Twoje pytania tutaj:
    1. Jak długo prowadzisz bloga?
    bloga prowadzę dopiero 3 miesiące :) mój blog dopiero raczkuje :)

    2. Dlaczego założyłaś bloga?
    ponieważ nie miałam z kim gadać o kosmetykach :) mojego chłopaka to nie interesuje, a koleżanki uważają, że to głupi temat, by w kółko o nim nawijać :P a ja jednak lubię, i w cale nie uważam, by moje zainteresowania były głupie. Teraz uważam każdą z moich czytelniczek za wirtualną przyjaciółkę, z którą mogę poplotkować na temat kosmetyków :)

    3. Miałaś chwilę zwątpienia, chciałaś usunąć bloga?
    nie! i mam nadzieję, że nie wydarzy się nic, co by mnie do tego skłaniało.

    4. Czy Twoja rodzina, znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
    tylko niektórzy :) a więc to mały sekret :)

    5. Ulubiony kosmetyk?
    tusz wibo- ten zielony, tani, świetny i działa cuda z moimi rzęsami :)

    6. Ulubiona firma odzieżowa?
    kupuję ciuch głównie z SH ^^ no cóż... :)

    7. Które z obecnych modowych trendów podobają Ci się najbardziej?
    nie znam się na trendach modowych, noszę to w czym czuje sie swobodnie, seksownie i kobieco :)

    8. Wolisz zakupy internetowe, czy tradycyjne?
    i takie i takie :) każde ma swój urok.

    9. Czym się interesujesz?
    Poza kosmetykami oczywiście, tak? :D Studiuję germanistyke, więc interesuję wszystkim, co związane z naszym zachodnim sąsiadem od języka, przez politykę po literaturę i kulturę. Poza tym uwielbiam czytać ksiązki i piec ciasta.

    10. Jakie kraje chciałabyś zwiedzić?
    Chciałabym pojechać do Norwegii :)

    11. Twoje największe marzenie?
    Mieć kochającego męża, dom i dzieci :)

    Dziękuję, że mogłam odpowiedzieć na te pytania, były bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam i zapraszam częściej na mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      tusz z Wibo jest rewelacyjny :)
      możemy się razem do Norwegii wybrać :D

      Usuń
    2. Ja bym n=tam chciała mieszkać :):)):

      Usuń
    3. jejQ, tak to jest, jak sie używa dwóch gmaili :):) czasem można się zapomnieć i z niewłaściwego odpisać ^^

      Usuń
    4. mieszkać długo nie wiem czy bym chciała, ale wyjechać na kilka miesięcy na pewno :)

      Usuń
  2. A tak w ogóle- piekna koszula! Zupełnie mój gust! achhhh :* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała pojechać do Japonii <3
    Ładny zestaw ubrań :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Pearl Harbor <3 Cudowny film

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ciekawe odpowiedzi i dziękuje za nominację ale jak na razie wstrzymałam się z tego typu zabawami.

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula i kolor na paznokietkach sliczne !
    ja tez milo wspominam babcie opowiadajaca bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również miałam swój post o Liebster Award :) Więc także odpowiem tutaj. Mam nadzieję że się nie obrazisz. Bardzo dziękuję za nominacje, jestem bardzo szczęśliwa :)
    1. Jak długo prowadzisz bloga?
    Bloga prowadzę od 19 stycznia ubiegłego roku. Już za dwa tygodnie urodziny!
    2. Dlaczego założyłaś bloga?
    Bo chciałam pokazać innym trochę własnego świata, mieć więcej pewności siebie, dzielić się opiniami z innymi :)
    3. Miałaś chwilę zwątpienia, chciałaś usunąć bloga?
    Nigdy.
    4. Czy Twoja rodzina, znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
    Najbliższa rodzina i najbliżsi przyjaciele.
    5. Ulubiony kosmetyk?
    Eyeliner, koniecznie czarny. Bez niego nigdy nie wychodzę na dwór.
    6. Ulubiona firma odzieżowa?
    Lumpeks :P A inne to Primark, H&M, Bon Prix i wiele innych
    7. Które z obecnych modowych trendów podobają Ci się najbardziej?
    chyba biżuteryjne kołnierzyki, baskinki i wszelka biżuteria.
    8. Wolisz zakupy internetowe, czy tradycyjne?
    Tradycyjne, bo lubię coś obejrzeć, przymierzyć. W internecie kupuje gównie biżuterię.
    9. Czym się interesujesz?
    Oprócz mody i urody, uwielbiam łyżwiarstwo, jeżdżenie na rolkach, piłkę nożną i kryminologię.
    10. Jakie kraje chciałabyś zwiedzić?
    Usa, Wielką Brytanię,Hiszpanię, Australię i kraje skandynawskie
    11. Twoje największe marzenie?
    Miec fantastycznego chłopaka, kochającą się rodzinę, wielki dom w centrum miasta i garderobę większą niż ma Anna Dello Russo. No i mieć super pracę i wysoką pensję. Ahh, te marzenia :)


    Dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna koszula, super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez nie lubię fałszywych ludzi, ale niestety, oni są wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chyba bez telefonu bym nie wyszła z domu ;) Ładna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny oufit *_*

    Zapraszam na conversowe rozdanie, do wygrania para czerwonych converse za kostkę !
    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna jest ta koszula, do tego spodnie strasznie mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna koszula i spodnie podobają mi się ;))

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. no proszę haha ja też studiowałam zarządzanie, ale rzuciłam a teraz pedagogikę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.