27.1.13

Kolejna stylizacja

 Tydzień szkolenia i pracy zleciał mi tak szybko jak weekend spędzony w domu...i jutro znowu wyjeżdżam :( Mam nadzieję, że jeszcze 2 tygodnie i wrócę do domu, bo prawdopodobnie znowu będę musiała wyjechać.


Dzisiaj po raz kolejny post z serii mojej "tańszej" wersji stylizacji. Zestaw, który tym razem stworzyłam składa się z miętowego sweterka, białej koszuli z ćwiekami i zwykłych ciemnych jeansów. Do tego wisiorek, czarne koturny i zestaw gotowy :) Możecie go zobaczyć pod tym linkiem.




Całość (bez ceny spodni) kosztuje 360 zł.  Ze spodniami cena podskoczyłaby o min. 150 zł.

Moja wersja tej stylizacji składa się ze sweterka (25 zł), koszula (stara koszula + DIY), ciemnych jeansów (30 zł), wisiorka z piórkiem (10 zł). Mogłabym dodać do tego koturny, które kupiłam za 40 zł, ale nie pokazałam ich na zdjęciu.





Moja wersja wraz z butami kosztuje : 105 zł !   Myślę, że to całkiem niezły wynik :)


Nazbierało mi się kilka nowości,  skreśliłam kolejne pozycje na wishliście, zdobyłam kolejną rzecz w sh :) Następnym razem jak zjadę na weekend do domu to Wam je pokażę :)

30 komentarzy:

  1. wow, super stylizacja :) Nie ma to jak ubrac się fajnie za niską cenę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie pokazałaś butów. ;) rzeczy bardzo ładnie ze sobą wyglądają. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia robiłam na szybko przed wyjściem i nie pomyślałam ;/

      Usuń
  4. bardzo ciekawy pomysł z takim cyklem postów. fajnie by było, gdybyś calutka się pokazała, tzn. z butami również. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie i nie drogo :) Fajny blog :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. no super ;) + gdzieś Ty znalazła takie tanie buty? ja w każdym sklepie widzę >80zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim mieście są 2 takie sklepy z tanimi butami :) aha- i są dobre jakościowo :) a tak to poluję na wyprzedaże :) niedługo pokażę workery, które znalazłam na wyprzedaży za bardzo małą kaskę ;)

      Usuń
  7. szkoda ze sweterek nie jest bardziej do szyi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten pomysł z pokazywaniem tańszych wersji stylizacji. Czekam na kolejną ;)
    A ja dzisiaj byłam w sh, ale jak zwykle nie umiałam nic fajnego znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek i łańcuszek najbardziej mi się podobają! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja wersja ogromnie mi sie podoba! Uwielbiam połączenia koszuli i sweterka :) Świetnie to wygląda! Poza tym śliczny naszyjnik :) Fajnie prowadzisz swoj blog, ciekawe posty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się takie tańsze wersje droższych zestawów. Twój wyszedł świetnie :0

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek cudny ! :]

    zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aleś ty zabiegana :D stylizacja prawie identyczna jak na pierwszym zdjęciu a może nawet ładniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł z tymi tańszymi wersjami. Podoba mi się, będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog, trafiłam przypadkiem ale będę zaglądać. Obserwujemy? wpadnij do mnie może też Ci się spodoba!

    Pozdrawiam :*

    http://www.voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piekny zestaw;) sweterek jest mega;)

    OdpowiedzUsuń
  17. w norwegii moze bede w te wakacje, jesli dam rade..:) cudny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na spis-blog spisu blogów


    http://spis-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. dobry pomysł! :D co do grzywki, może masz jakieś porady, patent? też chętnie bym sama ucięła ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. No proszę, jestem pod wrażeniem, trzeba sobie ułatwiać życie i jeśli można ubrać się w podobny sposób taniej to czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie wygląda ten kołnierzyk z kolcami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.