1.12.12

Zima :)

Grudzień przywitał nas mrozem i śniegiem :) Przynajmniej u mnie. Dzięki temu poczułam świąteczną atmosferę. W sumie za chwilę Mikołaj, a od tego do Bożego Narodzenia już bardzo blisko.



Śnieg padał od czwartku, także trochę go już jest. Pięknie to wygląda :) Najgorsze w tym jest to, że ropne zapalenie migdałów uziemiło mnie na 2 tygodnie ;/ No ale...jeszcze 11 dni ^^

Zostawiam Was ze zdjęciami :)







I na koniec taki mini outfit :) Jeansowa kamizelka DIY, którą mogliście zobaczyć kilka postów wcześniej spodobała się mojej siostrze, dlatego wczoraj kiedy wróciła ze szkoły zrobiłam jej zdjęcia, żeby pokazać jak kamizelka prezentuje się w zestawieniu z różnymi rzeczami.


Siostra ma na sobie szary sweterek w czarne grochy z bufkami, szare rurki, kamizelkę i mój ulubiony wisiorek serduszko z s.Oliver :) Wydaje mi się, że to połączenie bardzo fajnie wygląda i idealnie nadaje się do szkoły lub na jakieś różne wyjścia. 

Podoba się Wam takie zestawienie?


19 komentarzy:

  1. Ooo, jak pięknie *.* U mnie podobnie, ale bez gór :(

    Co do outfitu: świetnie to wygląda :) Tylko ja bym założyła coś jaśniejszego pod spód :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta kamizelka jest naprawdę fajna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładne zimowe, inspirujące zdjęcia, nie mogę się doczekać az u mnie tak będzie :) fajny outfit :)
    wyłącz weryfikację obrazkową :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarze :)

    Weryfikacja już wyłączona, musiałam to jakoś przeoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. awwww, jak pieknie ten śnieg wygląda *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chce śnieg ;c
    widze , ze dopiero zaczynasz powodzenia ;*

    ps.obserwujemy ?;>

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tylko mróz jest, śniegu niestety nie ma :)
    Bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nie ma śniegu :(

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, ile śniegu *_* Fenomenalne widoki. :) A kamizelka jest bombastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale widok <3
    śliczna kamizelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja super! :D
    Ja kocham zimę ale u mnie wciąż brak śniegu :c
    OBSERWUJE !

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne widoki :) ja też chcę tyle śniegu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kamizelka!
    Zapraszam do siebie jeśli masz ochotę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję! Miło mi będzie jeśli też dodasz mnie do obserwowanych i będziemy się odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.