30.12.12

Zakupowo- prezentowy post :)

Jak pisałam w ostatnim poście, wczoraj wybrałam się do kina na Hobbita i na małe zakupy. Film był bardzo fajny, z kupionych rzeczy też jestem zadowolona także dzień mogę zaliczyć do udanych :) Poniżej pokażę Wam zdjęcia zakupów oraz prezentów.



Zawiodłam się na sklepach w galerii. Nie znalazłam nic ciekawego w NY, H&M i innych sklepach. Gdy już szliśmy do samochodu to zobaczyliśmy Pepco i jakiś sklep z niemieckimi rzeczami i dopiero tam wszyscy się obkupili :)


Miętowy sweterek :) kolor taki jak na drugim zdjęciu. Kosztował 25 zł !


Kraciaste spodnie od piżamy :) Wygodne, mają fajne kolorki. 25 zł. Prezent od kochanego Narzeczonego ;* ;*


 Koszula kupiona w.....Biedronce :D Poszliśmy po coś do picia, a wyszłam z bluzką za 5 zł! Co z tego, że z Biedronki :) Na żywo wygląda o wiele lepiej :)


Wisiorek z House. Widziałam go już dawno, ale nie kupiłam. Teraz znalazłam go w promocji za 10 zł :) Pierwsza rzecz z mojej listy :) "Perłowe" bransoletki. Mam już grubą bransoletkę, a cienka mi się zerwała i nie mogłam jej nigdzie dostać. Za ten komplet zapłaciłam 4 zł :)


Kosmetyczne zakupy, których potrzebowałam :)

I prezenty :)
Oprócz pieniędzy i masy słodyczy dostałam kilka innych rzeczy :)


Brązowa torebka z mojej listy :) Dostałam ją od osób, które o tej liście nie wiedziały, więc jak ją zobaczyłam byłam nieźle zaskoczona :D






 Biało czarna apaszka w czaszki :) Prezent od sklepu Japan Style za skorzystanie z oferty dla blogerów :) Warto było :)


No i zakupy mojej siostry :) Bluzka w kwiatki (20 zł) i miętowy sweterek (30 zł) kupione w Pepco :) 
Mam nadzieję, że będzie mi pożyczać bluzkę bo strasznie mi się podoba :)

I to by było na tyle :) Chyba wszystko pokazałam.

Z planów sylwestrowych nie wyszło nic, ale mimo wszystko mam nadzieję na dobrą zabawę :) A Wy jak spędzacie sylwestra? Szampańskiej zabawy i Szczęśliwego Nowego Roku!!! :)

30 komentarzy:

  1. super rzeczy :) w ogole pepco jest świetnym sklepem z małymi cenami :)
    a z sylwkiem to spedzam z kolezankami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ile rzeczy! :) mnie chyba najbardziej przypadł do gustu miętowy sweterek (świetny kolor) i brązowa torebka, bardzo lubię torebki i buty w tym kolorze. ;) i widzę że zakupy wyszły całkiem tanio, mimo że rzeczy jest mnóstwo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo tanio :) takie zakupy najbardziej lubię :)

      Usuń
  3. świetne rzeczy :) miętowy sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażaniem koszuli z Biedronki (!!!) - jest piękna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej mi się podoba sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hah mam taką samą suszarkę :D cudne prezenty i zakupy dobrze, że udane ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne rzeczy ! jak najbardziej pozytywny blog
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Your blog is really interesting!! A big kiss from Madrid!

    OdpowiedzUsuń
  9. o proszę :D nie wszystko stracone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile rzeczy, piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zakupy- zwlaszcza te mietowe sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te bransoletki. I to za taką cenę... Też z House'a czy z jakiegoś innego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!! świetne rzeczy :) Szczęśliwego nowego roku :) Bardzo podobają mi się miętowe sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mietowy sweterek jest cudowny;))

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie posty ;)
    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) U mnie dużo rzeczy do zrobienia samodzielnie ( D.I.Y) dodajemy? ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy :)
    Życzę spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja lubie zagladac do Pepco bo mozna znalezc fajne i niedrogie rzeczy:)
    pozdrawiam noworocznie:)i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula na ostatnim zdjęciu śliczna :) Do pepco czasami zachodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię ten sklep :)

      Gratuluję, napisałaś pierwszy komentarz w 2013 roku na moim blogu ;)

      Usuń
  19. My na Hobbita też się wybrałamy ale całą klasą :D już nie mogę się doczekać cm słyszałam że film bardzo fajny a poza tym książka też była interesująca. fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zakupi i prezenty, oj przydała by mi się tak suszarka:)
    Wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja potrzebuje nowego pedzla ale kupie sobie jakiś ekstra tym razem a nie jakiś badziew jak co roku :D obecny pędzel drapie mi cere xD :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten który kupiłam jest ok :) lepszy od poprzedniego, który się rozsypał po 3 miesiącach używania, a miał być taki super :D

      Usuń
  22. o, widze zielony tusz z Wibo :) mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.