28.12.12

To co dobre szybko się kończy :(

Święta były cudowne :) Spędziłam je tak, jak mogłabym sobie wymarzyć :) Szkoda tylko, że tak szybko się skończyły. Mam nadzieję, że Wy też przeżyłyście miłe chwile w gronie swoich najbliższych. To w Świętach jest dla mnie najważniejsze :)



Co do prezentów to jestem bardzo zadowolona :) Dostałam nawet coś z listy (w sumie przez przypadek). Pochwalę się w kolejnym poście :) Jutro idę do kina na Hobbita i na małe zakupy, także mam zamiar zrobić zbiorczy prezentowo- zakupowy post :)

Teraz zostawiam Was ze zdjęciami robionymi podczas Bożego Narodzenia :) Zapomniałam zrobić zdjęcia outfitu z pierwszego dnia Świąt :(











14 komentarzy:

  1. Ale to ciasto wygląda apetycznie :) Aż ma się ochotę spróbować :)

    Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz bardzo fajnego kotka ;) podoba mi się również ta różowa bluzeczka, ale to już Ci chyba pisałam pop którymś z poprzednich postów. ;)
    pewnie że pokaż nam swoje prezenty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ masz smakowitości...:)))

    Ps.
    Zapraszam do mnie na rozdanie 4 super nagród wartości 300 pln

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki kociak! A na słodkości nie mogę patrzeć:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej tęsknie za makowcem! już go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Też idę jutro na małe zakupy ;)
    Ile ciast mmm... xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj to prawda, wszystko co dobre szybko się kończy :)
    Pocieszny kociaczek i wspaniałe słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świątecznego przejedzenia końca nie widać, ale jak zobaczyłam zdjęcia tych ciast nabrałam ochotę na trochę słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta zawsze tak szybko mijają :( ale są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiscie, rodzinne cieplo w Swieta liczy sie najbardziej :) Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to wszystko ślicznie wygląda.
    obserwuję i liczę na rewanż. http://zakochanawwiosnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjjj pięknie wyglądasz ! ♥

    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili ;)
    http://prohibited-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.