8.12.12

Outfit of the day

Dziś taki mały OOTD :) Nie mogę jeszcze wychodzić na dwór, także jestem zmuszona robić zdjęcia w domu. A szkoda, bo sceneria za oknem jest piękna :) Głównie za sprawą błyszczącego od słońca śniegu.



Mam na sobie różową mgiełkę z wymianki na szafie, którą Wam pokazywałam w nowościach i to ona odgrywa najważniejszą rolę. Jest ozdobiona falbankami i ściągaczem, także postawiłam na minimalizm, jeśli chodzi o dodatki, aby nie przesadzić. Wybrałam jedną z moich ulubionych bransoletek i duży pierścionek. Do tego jasne jeansy i pasek w kwiatki. 

Dobrze się czuję w takich zestawieniach. Mam nadzieję, że Wam też się spodoba :)









Na koniec moja zdobycz z Rossmanna kupiona w trakcie tej ostatniej promocji  :)  Tak...wyszłam tylko z dwoma lakierami :) A teraz będę musiała i tak znowu tam iść, bo kończą mi się niektóre kosmetyki ;/

 lakier miss sporty, kobaltowy :)


50 komentarzy:

  1. Podoba mi się twój pasek ;)
    Co do outfitu - świetny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja bluzka mnie urzekła !! :))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) może obserwujemy ? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. aj sorki ;) zapomniałam że już obserwujemy xdd ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdradzę kochana, jak tylko dostanę przesyłkę, bo sama nie wiem co to :D
    Chętnie dodałabym do obserwowanych, ale na chwilę obecną mam maksymalną liczbę blogów 300, jak usunę te, które mnie nie odwiedzają, w wolnej chwili to od razu dodam Twój!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny outfit! :) Narzeczony musi być strasznie dumny, że ma taką śliczną ukochaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna bluzka, zawsze taką chciałam mieć. :)

    bilanse, dieta, kalorie, codziennie nowe motywacje. zajrzyj, wesprzyj. jesteśmy razem, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, jaki ta mgiełka ma śliczny kolor! jejku, jak ja Ci jej zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz,lakier mam taki sam świetny jest :P

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzka jest cudowna;))
    kolor, krój<3

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie, ja juz dodalam, licze na rewanz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, tak romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluzeczka i śliczny kolorek lakieru :)

    Byłabyś zainteresowana wspólną obserwacją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ja również już obserwuje :)

      Usuń
  14. sympatyczna ta stylizacja ! :D

    obserwujemy może ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mnie na konkurs ;)
    http://gosia-duda.blogspot.com/2012/12/50.html#links

    Gosia <3
    PS.
    Piękna bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. takk, zakupy się udały ;) mam podobny kolorek na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna bluzka!

    Cudowny blog ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne : D
    I śliczny kolor lakieru^^

    OdpowiedzUsuń
  19. I love this post.You are a great blogger,with huge potential. Do you have facebook fan page?
    If you have time,come to see my blog,I think you will like it,maybe we can follow each other? Let me know :)

    www.liliemarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. lepiej nie wychodź na dwór zimno strasznie !:D
    piękny kolor bluzki

    OdpowiedzUsuń
  21. Following you now =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny pierścionek.




    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziekuje :) Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lakier do paznokci piękny /! :O
    <333
    Obserwuję jako : welove-fashion

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna bluzka i lakier :) Zapraszam do mnie :) + zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Lakier do paznokci mam śliczny kolor ;)

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo!

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna bluzka, ma piękny kolor :)
    Z chęcią zaobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny zestaw, bardzo podoba mi się ta bluzka :)

    Ja już obserwuje, teraz liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. boski blog *.*
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję kochana! :* dziewczyna z funkyshop się odezwie do Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  31. mam taki sam lakier jak ty tylko niebieski ,różowy i żółty :)

    * U mnie na blogu jest konkurs TOP BLOG. Mam nadzieję ,że się zgłosisz :) Pozdrawiam i zapraszam ; x-chalk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mocny odcień lakieru. Muszę przyznać, że takie kolory wybieram latem lub wiosną, a zimą stawiam na stonowane zimne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny blog i Outfit :D
    zapraszam do mnie :
    kacikwiki.blogspot.com
    Obserwujemy ???

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam różowy:) urocza bluzeczka:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny jest róż tej bluzki ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. My love,

    This is absolutely amazing. Love it!!!


    Many many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.