4.12.12

Moje ulubione jesienno-zimowe zestawienia

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka moich ulubionych outfitów. Łączą one trochę lata (mgiełki, letnie koszule) i zimy (grube swetry). Podczas zimniejszych pór roku nie rezygnuję z moich ulubionych letnich ubrań, wystarczy, że założę coś grubszego  na lub pod, dobiorę fajne dodatki i zestaw gotowy :)
Zestawy tworzyłam z różnych części garderoby znalezionych w sieci oraz z kilku moich, które pokazywałam w nowościach.



Zapraszam do oglądania :)

Zestaw 1.


Zestaw 2.


Zestaw 3.



Zestaw 4.


Zestaw 5.


Zestaw 6. 


 Zestaw 7.


Zestaw 8.


Zestaw 9.


Zestaw 10.


Zestaw 11.


Są to jedynie przykładowe zestawienia, mając takie ubrania można tworzyć bardzo dużo różnych kombinacji.  Podobają się Wam ?

PS. Z okazji zbliżającego się dnia Świętego Mikołaja życzę Wam wymarzonych prezentów pod poduszką :)

35 komentarzy:

  1. Dziękuję! Mi się wszystkie zestawy bardzo podobają! :) Tobie też życzymy wszystkiego czego chcesz na gwiazdkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie to wygląda :) Ta kombinacja z różową mgiełką wygląda cudownie ;)

    Dziękuję za życzenia i Tobie również niech Mikołaj przyniesie wszystko co sobie tylko wymarzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny ten różowy sweterek. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie ja juz zaobserwowałam ;))

      Usuń
  4. w trzecim zestawie jest bardzo ładny sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Tobie również życzę wymarzonych prezentów ;) Ja cos czuję że nic nie dostanę, a Twoje zestawy są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie rownież życzymy wszystkiego najlepszego :) dużo ciuchów ! Pomysłowe zestawy :) Może obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi się 2 i 6;] pozdrawiam i zapraszam do mnie :) może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne! w ostatnim buty najjj <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawy , z zestawu 3 śliczny sweterek :)
    Zapraszam do siebie i będzie mi miło jak również zaobserwujesz mojego bloga ;* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! ;-) Oczywiście, możemy się poobserwować! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. drugi zestaw mi przypadł do gustu :)

    +obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudny blog:)ciekawe nie nudzące posty jesteś prześliczna masz wpaniałe życie jesteś taka pozytywna:)! zapraszam do mie lecz do niczego nie zmuszam:)i obserwuję twojego bloga i będe częścej wpadać:)http://klaudulet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszy moim zdaniem nr 3 :)
    Wydajesz mi się ciekawą osobą. Chciałabym cię poznać. Obserwujemy?
    justmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie zestawy śliczne *_*

    Zapraszam: two-woorlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niekoniecznie są droższe ale akurat w biedronce kupiłam przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie piekne;))
    chociaz 5 najbardziej przypadk mi do gustu;d
    oczywiscie ze obserwujemy;) juz dodaje;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie zestawy są piękne ale 2,5 i 11 przypadły mi do gustu najbardziej :D

    karoo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zestawy! ja nie lubię zimy niestety. dla mnie cały rok mogłoby być lato, względnie wiosna no i jeszcze tak jak napisałam w notce - ten śnieg na trochę ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne! obserwuję liczę na to samo ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja akurat byłam tym najmłodszym, więc to ja budziłam :D <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy zestaw ma to coś w sobie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem 3 i 11 dlatego , że zakochana jestem w tym swetrze:D:D super:D pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. no tak :D po części dla nas też :D

    OdpowiedzUsuń
  24. nice post great sets! Maybe we follow each other!? Let me know :) Greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweterek z kołnierzykiem jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne sety:) Obserwuję Twojego bloga i zapraszam do mnie. Mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje:)
    Ściskam YF:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.