13.12.12

Moje ulubione tuniki Japan Style + sklep z odzieżą Japan Style

Zawsze bardzo podobały mi się ubrania z Japan Style :) Są delikatne, słodkie i urocze :) Myślę, że nie tylko ja zachwycam się zdjęciami modelek w tych ubraniach :) Fajnie łączą wzory, kolory i są dziewczęce. Ponad rok temu zamówiłam sobie tunikę oraz sukienkę Japan Style. Często je noszę, tunikę także w zimie, bo ładnie wygląda ze sweterkami, legginsami, jasnymi dżinsami.



Pokażę Wam je na sobie, a poniżej znajdziecie adres fajnego sklepu, w którym można kupić ubrania Japan Style.

1. Kremowa tunika :)





2. Biała sukienka w kwiatki :)



Ubrania Japan Style można kupić wszędzie, ale nie możemy mieć pewności co do ich jakości. Sklep Japan Style posiada ładne ubrania dobrej jakości. Sklep posiada swoje szwalnie i dba o staranne wykonanie ubrań. Na stronie internetowej sklepu możemy znaleźć różne tuniki podobne do mojej oraz wiele innych :)

Ponadto sklep posiada bardzo fajną ofertę dla wszystkich blogujących :) Warto zajrzeć na ich stronę i z niej skorzystać. Możemy dostać zniżkę na ubrania, torebki, niespodziankę przygotowaną przez sklep. Oprócz tego sklep zajmuje się działalnością charytatywną i za każdego posta możemy przekazać 10zł na Dom Dziecka w Toruniu. Brzmi zachęcająco? :)



Biorę udział w konkursie na blogu Enamourr :)
Zachęcam do udziału :)

48 komentarzy:

  1. o jej, cudownie wyglądasz! Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam kochaniutka :) dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. kremowa tunika mi się podoba :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się ubrania z Japan Style, aczkolwiek jeszcze nigdy nie zamówiłam żadnego z nich, ponieważ zawsze obawiam się o to, że kupię nieodpowiedni rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta pierwsza tunika jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna ta tuniczka pierwsza. :) ja nic nie mam z serii japan. :D chyba jestem za wysoka na ich ciuchy. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam podobno 173 cm i nie jest źle :)

      Usuń
  6. ciekawie :) kiedyś pewnie się skuszę i zajrzę na stronę tego sklepu :) skoro mówisz że warto to zapewne masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Good post and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te ubrania, ale są na mnie za małe więc nigdy się nie skusiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podobaja mi sie tam sukienki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się wydaje, że jednak te ciuchy są wątpliwej jakości, chociaż wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this post, my dear.

    Gladly following u back :)

    Thanks so much for your kind words.

    Happy weekend and lots of hugs,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają ubrania z Japan Style, ale jeszcze nie miałam okazji nic kupić. Śliczna tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for visiy my blog. I'm now following you. Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Love,

    Thank you so much for your friendship. Gladly follow you back!

    Let me know if u want to follow each other on facebook and bloglovin.


    OdpowiedzUsuń
  15. Nie, to nie EMU :-) ale są równie ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za słowa otuchy, dodają siły, na prawdę :*

    OdpowiedzUsuń
  17. boska tunika :)
    PS . Masz jakiś e-mail bo chciałabym się ciebie coś spytać :P
    Czekam na odpowiedz na moim blogu :3

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię sukienki Japan, mam w domu 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na konkurs można wygrać bony na buty 200 i 100 zł, koniec dzis o 24:00 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ta tunika *.* Świetny blog ;3

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;3

    julia-juuliaa.blogspot.com

    obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. ta bluzka tak kusi że chyba wezmę udział w tym konkursie;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się podoba :D
      i mam zamiar wygrać :) a co! :)

      Usuń
    2. Bierz, bierz udział, zapraszam. :):)

      Usuń
  22. Ooo, ja też bym połowę z tego chciała. :D Ja tylko z moim Narzeczonym wybieram sobie coś, co chcę, a od mamy zawsze niespodzianki. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    OdpowiedzUsuń
  24. hello, pretty! your blog is very cute&useful!
    Would you like to follow each other? just let me know!
    Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  25. A mi najbardziej podoba się ta kremowa tunika. Bardzo lubię ten kolor :) Ja założyłam swojego pierwszego bloga i kompletnie nie wiem, co i jak, także będę wdzięczna za wszelką krytykę i porady. Dzięki za komentarz, który zostawiłaś i zapraszam ponownie:)
    -----------
    www.fashion-can-be-a-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsze słysze o Japan style. Widać mało się znam. Mnie to się jednak nie podoba :(
    Jako, że zostawiłam kom proszę o rewanż
    http://niebieskoka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja jakoś nigdy nie kupiłam nic z Japan Stle ,zawsze się obawiałąm jakości :) Prowadzisz fajnego bloga !
    pozdrawiam i wolnej chwili zaparszam do siebie

    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kremowa tunika ładna aczkolwiek skoro ją prezentujesz to nie powinnaś mieć na niej zapiętego sweterka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazałam ją tak, bo tak w niej chodzę :)

      Usuń
  29. Te pierniczki wyglądają na przepyszne! *.* Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym je skosztować ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. kremowa tuniczka jest bardzo ładna ;) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.