23.12.12

27 komentarzy:

  1. na lubelszczyźnie Mikołaj. :) wiele z mojej listy życzeń się pokrywa z Twoją. ja czekam na lato, żebym mogła zarobić pieniądze i sobie kupić to, co chce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie Dzieciątko:)
    Sweter, pędzle, spodnie i bransoletki też są moim życzeniem świątecznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie buty też za mną chodzą od dłuższego czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie Mikołaj :)

    Wesołych Świąt!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt! :)
    Torbaa *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chce jakąś ciepłą bluze - sweter najlepiej taką misiowatą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym chciała te rzeczy :)

    zapraszam na reaktywacje bloga z nową nazwą z biglovefashion na like--rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten łańcuszek starsznie mi się podoba ;D
    Wesołych Świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. też chcę taką torbę ;3
    Wesołych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko co tu widzę chętnie bym przygarnęła :) ktokolwiek by to nie był byle by zostawił duuzo :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. hehehe tez tak mam ze sama sobie kupuje :D WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dostałam aż dwie rzeczy z wishlisty :) opłacało się robić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Merry Christmas, my dear!

    And a Happy New Year ♥ ♥ ♥

    Let all your dream come true,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wishlisty nie robiłam i dostałam rzeczy, które mi się podobają :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudna torba, sweter i te spodnie !! :D też bym chciała takie dostać :P

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny szablon. do mnie przychodzi Dzieciątko ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. love your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam identyczne buty jakie są na ostatnim zdjęciu ;)



    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie był Mikołaj :D
    dostałam duuużo kosmetyków, więc niedługo u mnie masa postów z recenzjami :)
    buziaczki :*:*:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.