19.11.12

Ombre na paznokciach

Efekt ombre był bardzo popularny w minionym sezonie. Mogliśmy go podziwiać na ubraniach, ale nie tylko. W tym poście chciałabym pokazać Wam jak w bardzo prosty sposób możemy go mieć na paznokciach.
Nie mam jakiś wielkich zdolności, także jeśli mi się to udało, to musi być to proste :) Zawsze szukam łatwych rzeczy do wykonania, nie wymagających wielkich umiejętności, a prezentujących się na prawdę ładnie :)




Do wykonania ombre na paznokciach będziemy potrzebować:

  • dwóch lakierów do paznokci w jaśniejszym i ciemniejszym kolorze
  • gąbeczki ( nie miałam gąbki, więc użyłam papilota :) )




1. Zaczynamy od pomalowania paznokci jaśniejszym kolorem ( w moim przypadku był to jasny róż) i czekamy aż lakier wyschnie.


2. Na gąbkę nakładamy ciemniejszy lakier ( u mnie ciemny róż).



3. Teraz delikatnie przyciskamy gąbkę do paznokci (od połowy lub na samą końcówkę paznokcia w zależności jaki efekt chcemy uzyskać)


4.....i gotowe :)



Do wykonania efektu ombre na paznokciach możemy użyć lakierów w odcieniach jakich tylko chcemy.
Robiłam go także używając białego i niebieskiego lakieru.



Jest to prosty sposób na to, by nasze paznokcie wyglądały trochę inaczej niż zwykle :) Mało przy tym roboty, ale za to jaki fajny efekt :)

6 komentarzy:

  1. ale tu u ciebie ladnie i przejrzyście:D sliczne ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajnie Ci to wyszło. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nie mam jakiś wielkich zdolności, ale w realu to się o wiele lepiej prezentuje :)

      Usuń
  3. dlaczego zalewasz tak skórki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malowałam na szybko dlatego tak wyszło. Zdjęcia trochę to przejaskrawiły. Zresztą nie jestem profesjonalistką i maluję paznokcie tak jak mi wychodzi :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.