23.11.12

Kamizelka jeansowa DIY

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kamizelkę, którą niedawno sobie zrobiłam :) Znalazłam ją w szafie, początkowo była długą sukienka z wielkimi kieszeniami na biodrach. Na pewno nigdy bym jej nie założyła, więc postanowiłam zmienić ją w coś modniejszego- co można założyć :)


Nie mam zdjęcia całości, dlatego najpierw pokażę ją Wam na "sucho", po skróceniu.


Następnie trzeba ją było podszyć i trochę " podrasować " :) Ćwieki są teraz bardzo modne, dlatego rozwaliłam stary nienoszony pasek z ćwiekami i powbijałam je w kamizelkę.
Tak kamizelka prezentuje się po przeróbce.


Myślę, że w porównaniu do tego czym była "przed" jest o niebo lepiej :) W podobny sposób przerabiałam swoje stare katany, spodnie także na pewno pojawią się w następnych postach.

7 komentarzy:

  1. wow, świetnie Ci to wyszło! ;) naprawdę, jestem pod wrażeniem. ;)
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna <3
    Zapraszam na konkurs :)
    http://someone-like-meee.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo widać różnicę :D PO dużo ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
Jeśli zaobserwujesz, napisz - na pewno się odwdzięczę :)

Layout: Paweł Jermolonek. Obsługiwane przez usługę Blogger.